.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران نياز مركبات كشور را تامين مي كند

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح، استاندار مازندران، در جمع اعضاي مجمع عمومي صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي استان در سازمان جهاد كشاورزي استان در ساري گفت: رشد 40 الي 50 درصدي محصولات كشاورزي در مازندران عامل تحقق حماسه اقتصادي در استان خواهد بود.

وي بر همكاري و يكپارچه شدن مسئولين و نخبگان استان براي توسعه و رشد مازندران تاكيد كرد و تصريح نمود: آموزش كشاورزان با مشاركت تشكل ها و اتحاديه ها مي تواند در افزايش كمي و كيفي محصولات كشاورزي تاثير گذار باشد.

فلاح خواستار صرف توان و امكانات بخش كشاورزي براي توليد گرديد و عنوان داشت: تحقيقات و پروژه هاي پژوهشي در عرصه كشاورزي مازندران بايد به جايگاه واقعي خود برسد.

استاندار مازندران با اعلام اينكه ميزان توليد مركبات استان از رشد بسیار بالایی برخوردار شده است، تصريح كرد: مازندران مي تواند با اين ظرفيت تمام نياز مركبات كشور را تامين كند.

وي خواستار لغو واردات مركبات به كشور به منظور تقويت و حمايت از محصولات داخلي شد و تصريح كرد: از امتيازات واردات اين نوع موادغذايي مي توان براي توليد بيشتر و عرضه مرغوب وبا كيفيت محصولات باغي استفاده نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.